SERVICES
Flexibele oplossingen
voor ieder event
Onze registratiesysteem is flexibel in te richten om zo aan de wensen van uw event te voldoen. Naast keuze uit verschillende modules, bepaalt u ook in hoeverre u zelf uw handen aan de knoppen wilt hebben. Of u nu kiest voor volledige ontzorging of juist zelf de touwtjes in handen wilt houden, wij staan klaar om u te ondersteunen. Zo kunt u zich richten op wat echt belangrijk is: een succesvol evenement organiseren.

Ons aanbod
Van een alles-in-één platform tot uitgebreide servicemogelijkheden, en meer.
Registratiesysteem
Met het registratiesysteem verzamelt u de gewenste data van uw aanwezigen, of biedt u een specifiek aanbod aan sessies aan verschillende doelgroepen aan. Gebruik hierbij brandingelementen van uw event voor de herkenbaarheid, of zet verschillende taalopties in bij internationale projecten.
Seminars & Sessions
Laat bezoekers zich tijdens hun registratie direct inschrijven voor (betaalde) seminars of workshops. Volg de inschrijvingen real-time in uw dashboard. Toegang tot sessies is soepel geregeld via onze smartscanner, die met een groen of rood scherm aangeeft wie toegang heeft. Perfect voor een gestroomlijnde beursorganisatie!
E-tickets en badges
Dankzij het e-ticket hebben bezoekers een papierloze voorbereiding. Het e-ticket is te scannen vanuit de e-mail of Event App en geeft zo toegang tot het event en specifieke sessies, óf zorgt voor een directe uitdraai van een geprinte badge bij de toegangscontrole van uw evenement of congres.
Realtime analyse via dashboard
Via het RegResult dashboard heeft u realtime inzicht in de statistieken van de registratie. Bekijk verschillende rapporten, de resultaten van uw marketingacties, of die van exposanten dankzij het gebruik van tracking links.
Betalingen
Voor evenementen met een betaalde entree biedt de betalingsmodule een complete oplossing. Bezoekers betalen tijdens de registratie met iDEAL of creditcard, krijgen optioneel een factuur, terwijl de organisatie real-time inzicht heeft in de opbrengsten.
Exhibitor order management
Met onze platform regelt u moeiteloos alle praktische zaken rondom exposantenbeheer. Van het bestellen van toegangspassen tot tafels en stoelen, tot het verwerken van deelnamebevestigingen en facturatie, alles wordt centraal geregeld.
Lead scanning
Met de Marvel Leadscanner App biedt u exposanten een efficiënte tool om bezoekers op de stand te scannen en direct te kwalificeren met hun eigen Apple- of Android-apparaat. Alle verzamelde data wordt automatisch opgeslagen en is direct beschikbaar in het online portaal, waar het eenvoudig gedownload kan worden.
Dataveiligheid en internationala audit standaard
Ons registratiesysteem is volledig ingericht volgens internationale auditstandaarden, zodat u verzekerd bent van een veilige en betrouwbare verwerking van gegevens. Met dataveiligheid als prioriteit worden back-up servers op verschillende locaties ingezet, zodat data altijd beschermd en beschikbaar blijft.
Office services
Naast het verzorgen van de volledige registratie, kunnen we ondersteunen met aanvullende werkzaamheden. Of het nu gaat om de financiële administratie van betaalde beurzen en congressen, het beheren van exposantenadministratie, of het bestellen van standmeubilair.
Specifieke wensen?
We hebben de afgelopen jaren voor onze klanten veel verschillende oplossingen ontwikkeld. Neem contact op voor de mogelijkheden
Waarom Marvel, The Databadge Company?
Nederlandse partner
We zijn een Nederlandse organisatie met een internationaal werkveld. Ons platform is door onszelf ontwikkeld, wat uitgebreide kennis en hoge flexibiliteit met zich meebrengt.
We weten hoe events werken
Met meer dan 25 jaar ervaring in evenementen, congressen en beurzen, weten we waar u tegenaan loopt en wat er toe doet in de voorbereiding en uitvoering van het registratieproces. Deze kennis zetten we iedere dag in om uw registratieproces zo soepel en zorgenvrij mogelijk te maken.
Contact
Heeft u vragen, wilt u meer informatie, een offerte aanvragen of een kennismakingsgesprek inplannen? Wij staan voor u klaar. Vul het contactformulier in, bel ons of stuur een e-mail, en we nemen zo snel mogelijk contact met u op. We kijken ernaar uit om met u samen te werken!