+31 30 241 34 24

marvel@marvel-databadge.com

Web Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Logo Design

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

Web Development

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

White Labeling

Your content goes here. Edit or remove this text inline.

VIEW ALL SERVICES 

Efficiënte registratie-oplossingen voor uw evenement of congres

Bent u een organisator die de registratie van uw evenement graag uit handen geeft? Of wilt u zelf actief betrokken zijn en achter de schermen de modules invullen? Bij ons kan het allebei – of een combinatie van beide.

Onze flexibele registratie-oplossingen zijn ontworpen om aan uw specifieke wensen te voldoen. Of u nu kiest voor volledige ontzorging of juist zelf de touwtjes in handen wilt houden, wij staan klaar om u te ondersteunen. Zo kunt u zich richten op wat echt belangrijk is: een succesvol evenement organiseren.

Neem contact met ons op voor meer informatie en ontdek hoe wij uw registratieproces eenvoudiger kunnen maken.

Leadscanner App
Mobiel leads verzamelen
Event App
Vindbaarheid en voorbereiding
Seminar & Session Tool
Programma en inschrijven
E-tickets
Toegang zonder prints
Online Payments
Directe afhandeling betaling
Exhibitor order tool
Alles onder 1 dak
Office Services
Administratie uit handen

Leadscanner App

Met de Marvel Leadscanner App kunt u met uw eigen Apple of Android device de bezoekers op uw stand scannen. U scant de QR code op de badge, dit kan zowel een digitale als een fysieke badge zijn, en kunt direct het profiel van de bezoeker bekijken, follow-up acties aanvinken, notities toevoegen en de bezoeker kwalificeren. Het excel-bestand met al deze gegevens kan direct gedownload worden. Ideaal voor de snelle en perfecte follow up!

  • bezoekersdata direct beschikbaar in het on-line portaal
  • eenvoudig te activeren en makkelijk in het gebruik
  • custom programmeren met follow-up acties
  • kwalificeren van de leads

Event App

Met de Event App biedt y bezoekers een efficiënter en aangenamer evenementbezoek. Hiermee zoeken en filteren ze eenvoudig exposanten, navigeren met de interactieve plattegrond, favorieten markeren, seminars en sessies plannen, producten scannen en altijd hun e-ticket bij de hand hebben. Vergroot de vindbaarheid van uw exposanten en bied uw bezoekers een optimale voorbereiding en ervaring.

  • Kijk, filter en zoek in de lijst met exposanten
  • Vindt eenvoudig de weg met de interactieve plattegrond
  • Markeer exposanten als favoriet om ze snel te vinden op de plattegrond
  • Bekijken, filteren en het aanmelden voor seminars en sessies
  • Scan producten van exposanten
  • E-ticket altijd bij de hand

Seminar & Session Tool

Tijdens de registratie direct inschrijven voor een (betaald) seminar of workshop? Via deze tool kiest de bezoeker de gewenste workshop of sessie en kan deze toevoegen aan zijn agenda. Sessiehouders kunnen op de voet de inschrijvingen volgen. Het maximum per sessie zorgt ervoor dat een zaal niet overboekt kan worden. Wie de zaal wel/ niet in mag ( bijv. niet betaald) geeft onze smartscanner aan met een groen/rood scherm.

Organisatie tool

  • Maximum per sessie in te stellen (en later aanpassen)
  • Betaalde sessie? Direct on-line betalen mogelijk
  • Combinatie met scannen theaters
  • Maximum te boeken
  • Betaalde sessies mogelijk
  • Koppeling mogelijk met online payment

E-tickets

Na online registratie ontvangt de bezoeker direct de e-ticket met barcode en een overzicht van de gekozen seminars en workshops met tijden en zaalnummers. Wel zo makkelijk. Heeft de bezoeker de Marvel Event App gedownload en geactiveerd? Nog meer gemak; de e-ticket en het persoonlijk programma staan hierin vermeld. Geen printjes of e-mail nodig. Bij de entree wordt de barcode gescand en de badge geprint. De bezoeker kan dit helemaal zelf doen op 1,5 meter afstand.

E-ticket, persoonlijk en waardevol, bevat een schat aan informatie:

  • Bevat naast bezoekersdata het profiel en de persoonlijke agenda voor de workshops en gekozen tijdslots
  • Wordt per e-mail verzonden en in Marvel Event App getoond
  • Kan digitaal en geprint gescand worden met de Marvel Leadscanner App van de exposant
  • Wordt bij de entree gescand voor het afhalen van de badge
  • Kan ook alleen digitaal gebruikt worden
  • Bevat betaalinformatie ( betaalde congressen)
  • Toont informatie over inschrijving voor de workshops

Online Payments

Bij evenementen die voor bezoek betaling vereisen kan deze betaling direct bij de registratie worden afgehandeld door gebruik te maken van de betalingsmodule van Marvel.

Opties en functionaliteiten

  • Directe afhandeling betaling
  • Bevestiging registratie
  • Optioneel inclusief factuur
  • Creditcard Ideal
  • Real time inzicht opbrengst

Exhibitor Order tool

Het bestellen van tafels en stoelen, het bevestigen van deelname en het factureren van de exposanten namens de organisatie? Via onze EO tool kan dit.

Hoe in te zetten:

  • Custom functionaliteiten
  • Exposantenpassen bestellen
  • Badge Readers bestellen en inrichten
  • Leadscanner App bestellen en inrochten
  • Tafels, stoelen bestellen
  • Facturatie door Marvel of organisatie

Office Services

Naast alle registratie werkzaamheden nemen wij u graag diverse werkzaamheden uit handen zoals het verzorgen van de financiële administratie bij betaalde beurzen en congressen en wellicht wilt u het bestellen van stand meubilair en de exposanten administratie geheel door ons laten verzorgen.

En ook:

  • Ontwerpen van de badge
  • Telefonische antwoord service
  • E-mail afhandeling
  • Financiële administratie
  • Voorbereiden voor beurs